Dear visitor, welcome to Digsat Net. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Jeg betaler fult abonnement både på viasat og canal digital, men syns ikke jeg får benyttet det nok siden jeg er i Thailand halve året.
xx 

Quoted
Originally posted by bj181
Hei.
Jeg har et lite problem, håper det er noen av dere ”kloke hoder” som kan svare meg. Jeg har kjøpt meg hus i Thailand, i dette huset har jeg bredband (internett). Og i huset hjemme i Norge har jeg også internett, samt en dreambox 7000 som er koblet opp på nettet hjemme i Norge. Er det noen her som har en anelse hvordan jeg kan se Norsk TV i thailand? Kanskje ved å benytte dreabox’en hjemme i Norge? Eller er det en annen måte å gjøre dette på. Det største savnet når jeg er i Thailand er at men ikke får sett Norsk TV. Jeg savner hotell CæsarJeg betaler fult abonnement både på viasat og canal digital, men syns ikke jeg får benyttet det nok siden jeg er i Thailand halve året.
Det må være en måte å ordne dette på?
Mvh
Bj181
Quoted
Originally posted by losten
Kan anbefale denne om du ønsker å drive med litt seriøs streaming.
http://www.slingmedia.com/
Har en slik selv og funker 100 %
Den justerer bitraten dynamisk alt etter hvor god linje du har.
Her i Skandinavia er det Viasat som selger den. Men du får kjøpt den for en drøy 1000 lapp fra England.
Jeg kjøpte min i London i høst hos Dixons £99.
Viasat tar 2500 og er jo litt i overkant
http://viasat.no/cm/2.10/2.165/1.283?boxId=1.3409

This post has been edited 1 times, last edit by "paarak" (Oct 23rd 2010, 9:24pm)
Quoted
Originally posted by manchester-united
Losten: ved du om slingplayer kan køre på 2 computere på samme tid eller virker det kun på 1 ad gangen ??

This post has been edited 1 times, last edit by "bj181" (Feb 14th 2008, 7:26pm)
Quoted
Det er støtte for fjernkortoll til DM 7000 (antar at 7020 brukker samme koder på fjerren og at den også vil funke) 7025 er jeg ikke sikker på.
Quoted
Originally posted by manchester-united
Quoted
Det er støtte for fjernkortoll til DM 7000 (antar at 7020 brukker samme koder på fjerren og at den også vil funke) 7025 er jeg ikke sikker på.
Jeg troede, at der blev vist en kopi af Dreamboxens remote, men det understøttes vist først fra version 2.0 i Slingplayer.
Er dette korrekt ?? (Er det ihvertfald korrekt, at Dreamboxens remote ikke vises, men derimod en default remote ??)

....... hvis nogen er interesserede i den så sig til.