Har flashet med orginalt først, også flashet med PP. Når den skal boote opp så stopper den. og da står det "Dream Multimedia" og et felt som fylles mot høyre etterhvert som den booter opp.... den stopper når denne linjen har fylt ca 10% og da forsvinner bilde fra skjermen også.Har du flashet med originalt DMM image? Er det når du skal boote opp etter dette at den stopper opp?
Skjønner ikke helt det med "linje som skal fylles ut"...
OK, så du har fått flashet PP-1.3 100% ferdig i web-brower, trykket på "Reboot", og så oppstår det problemer under booting?
Hvis du har noen USB-stick, CF, disker el.l koblet til kan du prøve å koble fra disse før du booter. Du kan også prøve å laste inn PP-1.3 på nytt.
OK, så du har fått flashet PP-1.3 100% ferdig i web-brower, trykket på "Reboot", og så oppstår det problemer under booting?
Hvis du har noen USB-stick, CF, disker el.l koblet til kan du prøve å koble fra disse før du booter. Du kan også prøve å laste inn PP-1.3 på nytt.
Helt riktig. Har prøvd dette nå flere ganger. Har ingenting i boksen. Rett ut av esken. Synes dette er merklig, siden newnigma funker 100%
Det ser ut for meg som at boksen henger når den skal starte "initializing defaults" Har nå testa ut Gemini og newnigma og disse funker helt fint, men PP låser seg i boot. Veldig irriterende.OK, så du har fått flashet PP-1.3 100% ferdig i web-brower, trykket på "Reboot", og så oppstår det problemer under booting?
Helt riktig. Har prøvd dette nå flere ganger. Har ingenting i boksen. Rett ut av esken. Synes dette er merklig, siden newnigma funker 100%
Jeg mener bestemt jeg har gått fra et image med nyeste bootloader (PP beta) til PP-1.3, men det er på en DM800. Mulig DM8000 er forskjellig her.
Det er flere som klager på problemer med flashing med PP-1.3 til DM8000. Kan det være at filen som ligger på download'en er korrupt? Har noen klart å laste inn denne OK i flash?

Kan det være at filen som ligger på download'en er korrupt? Har noen klart å laste inn denne OK i flash?
Jeg har også forsøgt mig med PP-1.3 for DM8000, hentet her, uden at opleve problemer med hverken flash eller kørsel.Nei jeg har installert PP8000 beta i flash, og så installert PP.1.3 i flash etterpå uten noe problemer (lastet ned PP-1.3 i går og testet på boxsen