You are not logged in.

Sagi.no Dreambox.no
Banner here ? Kristiansand Danseklubb

Dear visitor, welcome to Digsat Net. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Dreamgoblin" started this thread

Date of registration: Apr 19th 2010

• Send private message

1

Thursday, January 5th 2012, 1:03am

Linux OS på PC og Dream Up ??

Har lurt litt på å prøve å kjøre Linux Mint på PC'en min, lurer på om det er noen som har erfaring med det i forbindelse med flashing av image fra Linux OS. Fungerer Dream Up i linux eller er det kun på Windows-maskiner ? Med tanke på at dreamboxsene kjører linux hadde det vært greit om man kunne flashe med Dream Up fra linux også. Antar at flashing fra webbrowser går greit i linux OS ?( , eller ?
Fint om noen hadde litt innspill på dette. Jeg har flere gamle pc'r også, så om det ikke går fra en linux-maskin så får jeg beholde en med windows på. Sånn hypotetisk hvordan fungerer det fra Mac-/Apple-maskiner, ikke det at jeg har en sånn, men av nysgjerighet hadde vært interessant å vite. ?( :ukliam:
Cedrick the Bellman: "Do you know how the TV works ?"
Kevin McCallister: "I'm 10-years-old. TV is my life."

Quote: From the "Home Alone 2: Lost in New York" movie.

All I wanna do is to DREAM :rolleyes:
(Begge er verifisert som Orginal på; dream-multimedia-tv.de

PurpleHaze

Administrator

Date of registration: Nov 17th 2005

• Send private message

2

Thursday, January 5th 2012, 6:58am

DreamUP finnes bare for Windows. Har ikke prøvd å kjøre dette prog i Wine men kanskje noen andre forumbrukere har erfaring?
Flashing via web er OS-uavhengig.
"Purple haze all in my eyes - don't know if it's day or night - ..."