Dear visitor, welcome to Digsat Net.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
LT9 og cccam.cfg
heisann:)
jeg har nå lagt inn lt9 image.
jeg har lagt inn 2.1.4 cam å fått lagt den inn uten noe problem
men cccam.cfg er problemet. Hvor skal den henn..
før så skulle den i /etc
men i oe 2.0 imagene så skal dem inn i et annet sted.. men hvor?
hilsen
jonern85
Vet ikke hvordan det er med Lt9,men noen images bruker usr/keys istedet for etc/
Dm8000SS Newnigma v3.3.2 ,Dm800S Dream Elite Black Hole v1.3 ,Dm7020S Gemini v4.6 ,Dm7000S Gemini v4.6
Raven G70:0.8W-4.8E-13E-19.2E-28.5E
rett katalog
men i oe 2.0 imagene så skal dem inn i et annet sted.. men hvor?
Ingen forandring på expremt oe2.0 i værtfall ligger i /etc
Default prøver CCcam å hente konfig fra katalogen /var/etc som i mange image er linket til katalogen /etc.
Du kan velge en annen lokalisering av konfigfilen hvis du tar med dette som en parameter med flag C når binæren startes. Da blir det f.eks noe slikt:
|
Source code
|
1
|
/usr/bin/CCcam.mips -C /usr/konfig/CCcam.cfg
|
"Purple haze all in my eyes - don't know if it's day or night - ..."
De fleste benytter /usr/keys ettersom /var mappen for det meste er symlinks.
Men CCcam bin filen benytter fortsatt /etc uansett versjon av dreambox det endres ikke
Vennlig hilsen Lindsay
Hvor fant du CCcam til LT?
I går kom det et nytt "Pre-LT9 (Public Beta v2 Test Image)" til alle HD DBer.
roddiss: går du på cam på menyen på forumen her så ligger den under LT6.. men den fungerer også fint til LT9 også
hilsen
jonern85
Flott, den funker nå ja? Noen som har testet Fancontrol2, Autotimer og EPGrefresh i LT9? Får ikke disse til i DreamElite så vurderer å bytte hvis de funker i LT...
jeg har ikke testet dette..
jeg skal bare teste ut LT jeg roddiss..
Bruker fast OpenPli.. beste img uten tvil
hilsen
jonern85
Fungerer de plugins i OpenPli OE 2.0 da?
openpli har ikke kommet ut med oe.2.0 enda..
hilsen
jonern85
Nei men de har kommet med v. 3.0 som skal være det samme som OE 2.0. Dersom jeg ikke har missfostått.
En annen ting, har DMM nå klart å få Discovery HD og Animal Planet til å virke med OE2.0. Sist jeg prøvde virket dette ikke og jeg er utrolig skuffet at de etter måneder ikke har løst dette.
Coolstream Neo 2 NG img.
Coolstream HD1 NG img
Clarke Tech ET 9000 Open Pli 3.0
En annen ting, har DMM nå klart å få Discovery HD og Animal Planet til å virke med OE2.0. Sist jeg prøvde virket dette ikke og jeg er utrolig skuffet at de etter måneder ikke har løst dette.
Løst
OE2.0 Exprem dato 14/7 med gp3 plugin med Barry Manilow
This post has been edited 2 times, last edit by "rokkeraa" (Aug 14th 2012, 8:42pm)
Takker

På tide å prøve igjen.
Coolstream Neo 2 NG img.
Coolstream HD1 NG img
Clarke Tech ET 9000 Open Pli 3.0
Noen som har fått CCcam til å virke i siste LT??
Fikk det til, nå funker LT strøkent. Alt virker, er det mulig liksom... etter mye trøbbel med siste Dream Elite
Takk for tipset Purple Haze det løste problemet mitt.
Det ser ut til at på LT9 ligger etc mappa rett på rot (/etc) ikke under /var