Hej og Godt nyttår!
Jeg har fået problemer med min Dreambox DM8000.
Problemerne er opstået i den seneste tid, ved ikke nøjagtig hvornår, men de er blevet meget værre den seneste måned.
WLAN: Den har MEGET svært ved at connecte til mit trådløse netværk, idag vil den slet ikke på netværket. Der er masser af signal, og jeg har prøvet at slukke både router og boks uden at det har hjelpt på problemt, har også prøvet at genstarte netværket i boksen via menuen, men nej, det siger det samme. Den finder godt nok SSID, men kommer ikke videre derfra. Andre enheder connecter fint på netværket, så problemet er nok i Dreamboksen.
Billed udfald: Jeg tror det har sammenhæng mellem WLAN problemerne og disse udfald. Da disse frame dropouts er blevet meget mere regelmessige siden WLAN problemet startede, de kommer ikke ved bestemt interval, men kommer sporadiskt, og det er alt billedet der forsvinder, (kanalbilledet og menuerne). Og jeg bruger Scart-stik, ikke DVI.
Jeg bruger godtnok et gammelt image (Gemini 5,1), men dette har fungeret fint indtil for nyligt.
Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt. Jeg gider ikke så godt skift image lige med det første.
Men hvis jeg skal, kan jeg så lave et backup af det image/instillinger jeg har på boksen for at lægge det tilbage hvis jeg gerne vil have det?
MVH
Palleba
This post has been edited 1 times, last edit by "Palleba" (Jan 4th 2012, 12:44pm)